close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור מתקן מים ביתי?

מערכת שורשכח תשרי, תשפ27/10/2019

איך בוחרים נכון ומאיפה קונים בר מים?

תגיות:
חברות מתקני המים בישראל מציעות קשת רחבה של מתקני מים איכותיים. חלק משוכללים יותר, חלקם פחות אך כולם מספקים תמורה טובה למחיר שאנו משקיעים. התוצאה: מים טעימים, ברים, מסוננים ללא הגבלה. היתרונות של
מתקן כזה כוללים בין השאר הימנעות מסחיבה ואחסון של בקבוקי מים מינרלים מגושמים, חיסכון כספי לאורך זמן ובעיקר צריכה של מים באיכות גבוהה. השאלה היא איך בוחרים את מתקן המים האולטימטיבי. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירה.

מתקן מים או מתקן מים מינרלים
יש שני סוגים עיקריים של מתקני מים. מתקן מים המבוסס בעצם על מים מינרלים שמקורם במעיינות הפרוסים לאורכה של מדינת ישראל ועוברים טיהור. הסוג השני שמהווה סוג של פריצת דרך ואף שבר את השוק הוא מתקני מים דוגמת מכשירי תמי 4, נגה בר מים ואושן. במתקן יש מערכת לסינון מים המסלקת חול, חלודה ואבנית. התהליך כולל פעולות כמו חיטוי, ספיחה וטיהור מריחות וטעמי לוואי. לכל מתקן יש את שיטת הסינון המאפיינת אותו ולכן זה משהו שחשוב לבדוק היטב לפני הקניה. קימות כמה שיטות סינון. הראשונה היא סינון באמצעות פחם המסנן חומרים אורגניים וסופח את הכלור. הסינון השני הוא סינון מכני שהחיסרון שלו הוא בכך שהוא לא מונע אבנית אבל הוא כן מסלק מהמים חלקיקים. שיטות נוספות נקראות אוסמוזה הפוכה וסינון בעזרת נורת UV הנחשבות למתקדמות ביותר, מחסלות חיידקים ונגיפים מכל הסוגים.

אחריות למיניבר
קריטריון נוסף ששווה מאוד לשקול בתהליך הרכישה של מתקן מים הוא האחריות. בעוד יש חברות המציעות שנת אחריות אחת, אחרות מציעות גם שנתיים ושלוש שנים. בדקו מה האחריות כוללת בתוכה. שימו לב לאיזה תקנים יש למתקן המים, זה מעיד על הבדיקות שהמתקן עבר.

התקנה ושירות לקוחות
אין לדעת מתי תזדקקו לטכנאי פרט להתקנה. וודאו שהחברה מציעה שירות לקוחות מקצועי ושיש לכם עם מי לדבר בכל שעה. בנוסף, וודאו שהמתקן שאתם בוחרים מתאים למיקום שבו אתם מעוניינים שהמתקן יעמוד במטבח שלכם וכי מבחינה עיצובית הוא תואם את הסגנון המועדף עליכם.

המאמר באדיבות אתר "טופ מיניבר" - פורטל ברי המים ושירות תיקונים הגדול בארץ.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה